Merhaba kızlar.Bugün 37+6′da 3 cm açıklığım olduğu için sezeryana alındım.Spinalden çok korkuyordum son ana kadar da spinal olmaktan emin değildim.Sondayı uyuştuktan sonra takmalarını istedim ve kabul ettiler o yüzden sonda konusunda zorluk çıkmadı.Spinal iğnesi her ne kadar uzun da olsa sıfır acı o an kendinizi rahat bırakın önemli olan bu.Damar yolu açılması bile daha çok acı veriyor spinal iğnesinin yanında.Hemen uyuşmaya başlıyorsunuz ve bunu yavaş yavaş hissediyorsunuz.Ufak tefek size dokunulduğunu hissediyorsunuz ama bu acı hissetmeniz anlamına gelmiyor gıdıklanıyor gibi düşünün.Bebek hemen ilk 5 dakika da çıkıyor diyebilirim.Bebeğin çıkarıldığını sizde hissediyorsunuz bir rahatlama hissi geliyor karnınıza.Sonrasında ben beni uyutun dedim ve uyutacaklarını düşünüyordum sakinleştirici vermişler ve o beni sersemletti o sersemlik ile zaman nasıl geçti ameliyat nasıl bitti anlayamadım bile.Sadece bebeğim doğum anında su yutmuş ciğerleri ıslanmış ağlıyordu ama inleme tarzında idi küvöze alındı.🥹Bu süreç nasıl ilerleyecek bilmiyorum.Ne zaman toparlar kendini ve onu geri alırım bilmiyorum.Bana dua edin bebeğime kavuşabileyim.İnşallah sizlerinde doğumu benimki gibi beklediğinizden daha güzel geçer.Boşuna korku stres yapmayın.🙏🏻🌸