MutluSema_ sibel5 ay inşallah ama diğer aynı marka test negatif çıktı bu pozitif olanda soluktu git gide koyulasti pembe oldu
sibel5 MutluSema_ ben 3. Hamileyim hepsine bu testden yaptım hepsi doğru çıkdı 4 -5 haftalıksın tahlil ver
zuloss Gebesin ama erken gebelik büyük ihtimalle bir aylık değildir. En kısa sürede kan ver betanı takip et
beyza4108 MutluSema_ hamilesin bence ama istersen erken testlerden al daha net sonuc alirsin veya kan testi
MutluSema_ sibel5 bu testten defalarca yaptım ama tek bir tanesi bu kadar belirgin çıktı diğerleri silik yada negatif reglim doğru olarak hesaplayınca yarın 3 gün geçiyor olacak emin değilim
rabiabng MutluSema_ ben 3 test yaptım ikisi kaset testti onlar silik çıktı. Erken gebelik testinde de hiç çizgi yoktu. su falan çok ictiyseniz ondan da etkilenebilir. Bende muhtemelen öyle oldu. Hayırlısı olsun inşallah.
beyazzlale Kizlar benimde ayin 1 veya 2 sinde olmam gerek bugun sabah test yaptim negatif iki kere korunmasiz iliskim oldu hicbir belirtim yok acaba gec dollenme mi oldu yada adet mi olcam bilemedim varsa cikar miydi
bettii @beyazzlale 1-2 dediğin kasım sanırım. Tam gününün geçmesini bekle bidaha yap canım test. Testte çıkmazsa kan ver bazen idrara felan geçmesi geç oluyo hcg den dolayı. İnşallah vardır 😘
beyazzlale bettii bugünde olmadim daha 😂 ama hafiften olcak gibi agrim olmaya basladi bakalim hayirlisi
MutluSema_ beyazzlale 3 gün gecikmiş olacak benim de ama umudum yok yine de testler negatif çıkınca canım tek bir tanesi bu kadar belirgin çıktı görselde ki gibi
Ecem0707 MutluSema_ Benim de bu şekilde çıktı ben transfer oldum bugün 6 günüm kan vermeye gitmeyi düşünüyorum
Ecem0707 MutluSema_ pek emin değilim ümitlenmekte istemiyorum dediğim gibi bugün 6 günüm kan vermeye gitsem mi acaba