Ezogelin Kizlar selam 36 haftalik hamileyim bugun dr a gittik kilosu 2800 cikti de 200 gr fazla dikkat et dedi boyu icin de 45 cm dedi bisey demedi ama kisa geldi bana sizde durumlar nasi? Normal mi sizde boy ve kilosu?
ilaydaad23 Ezogelin benim ki 33. Haftada 2492 gramdi senin ki fazla gibi gelmedi bana ama bilemedim 🤔
Ozlemsvr Ezogelin Allah allah benim o haftada çocuk tam 3kg olmuştu.Bqna kg felan demedi doktor gayet iyi dedi.. Şimdi 38 e girdim dün doktora gittim 3216 dedi.
Selvis Ezogelin Bi de 2.900 gr 48 cm die 36. Haftada. Kilosu da haftasıyla uyumlu yazıyor verdiği kağıtta
Arsee Ezogelin 35+6 tim ben bugün ki kontrolümde 2700 su kilosu normal dedi boyunda 46 cm onada normal dedi seninki kilosuna neden fazla dedi ki
Grape2019 Ezogelin Ezogelin 36+2 tim. Dün doktordaydım 3040 gram dedi gayet normal bebekmiş. Telaş etme normal canım
Ezogelin Ozlemsvr ben biraz minyonum ve normal dogum istiyorum belki zorlanmamam icin siniri asmam gerekli diye dusundu dr’um🤷🏻♀️
Ozlemsvr Ezogelin bende minyonum boyum felan kısa 😊 bana zorlanirsin felan demedi canım.. Normal dogumu bekliyorum bende.Bence abartılacak bir kg yok diye düşünüyorum korkma sen
Ezogelin Selvis biraz boyu kisa sanirim sendeki bilgilere gore benim kilo normal gibi sen de saglikla kavus insallah😊🙏🏻
Selvis Ezogelin inşallah canım hepimiz. Senin bebişin cinsiyeti ne erkekler uzun oluyo ya biraz gerçi genetik de önemli . Ama kısa değil senin de ortalama 50 cm zaten bi bebek boyu
Ezogelin Gulay123 bu isler cokta takilmamamiz gereken seyler sanirim ya 2 3 cm az cok 200 300 gr az cok olabiliyor dogunca toparliyorlar herhalde bosa uzulmemek lazim😊