gizembozdemir Ben sezeryan oldum 1 hafta oldu kötü değil ama serviste hemşirelerin bazıları çok iyi bazıları biraz gıcık
Eyllo gizembozdemir gizem hanım Allah analı babalı büyütsün bende şehirde olacağım nasıl memnun kaldınız mı doğumdan dikişiniz nasıl yapıştırma mı estetik mi yoksa sağ ve sol uçlarda ipli mi
Herseydenbiktim Eyllo 17 Eylülde normal doğum yaptım, Eren bey girdi dogumuma kendisi cok guzel yönlendirerek 8 10 dakika da dogurmami kolaylaştırdı. Dikisleri de cok guzel attı ve ilgilendi.
zuleyha12756_ Ben iki çocuğumuda orada oldum nasipse buda orada olacak gayet ben memnun kaldım çok güzel ilgileniyor ilk oğlumu özelde yaptım hiçte memnun kalmadım