Kızlar yarın ilk kontrole gidiyorum 7+6 olucak biraz kilolu hamile kaldığımdan biraz büyüsün istedim kalp atışınıda duyayım dedim gidince.. ilk gebeliğimde 7+1 de net duymuştuk ama daha zayıftım o zaman siz hangi hafta da duydunuz kalp atışını bu hafta da kesin duyar mıyım?