annekevser Kızlar aranızda bunu yaşayan var mı. Günüm 2 gün geçti ama hala regl olmadım. Ama testler negatif gösteriyo
kayaaseyda annekevser merhaba benim de 15 gün geçmesine rağmen testler de negatif çıktı hep ki 5 tane test yaptım ara ara toplamda en son regl olamıyorum diye gittiğim doktorum kan testi istedi ertesi gün hamile olduğumu öğrendim önemli olan kan testidir zaten.
annekevser Kan testi vermedim daha. Regl tarihinden 4 gün 2 gün 1 gün önce gebelik testi yaptım negatif. Eğer aranızda bu durumu yaşayan varsa ona göre kan verecektim bende
kayaaseyda annekevser evet testlerde negatif çıktı hepsinde bide sadece kanda çıktı benim o zaman öğrenmiştim
annekevser penbe_karisi kan vermedim daha. Bekliyorum belki regl olurum diye. Ara ara karnıma sancı gırıyo çünkü. Olmazsam haftaya veriririm. İnşallah hamileyim dir ama 🤲🤍