Evet balım kapanıyormuş aynı şeyden muzdaribiz benim doktorum klinikte oraya kontrole gidiyorum ama doğuma Büyükşehir ile anlaşmalı hafta içi sezeryan doğumum var hastaneyi aradım sordum şuan için aktif doğumlar yapıyoruz ebelerimiz ameliyathanemiz felan açık dedi Ocak ayından önce bir kapanma söz konusu değil güvenle gelebilirsiniz dedi evet toparlanmaya başlamış ama yani poliklinik poliklinik yavaş yavaş anca toplanır sizinde kalmamış galiba yetişiriz😂