Bugün cam sakurada kadın doğum acil yeşil alanda muane oldum. 40 haftayı gectigim için orda muane olmam söylendi. Gittim önce sıra alıp bekliyorsun doktor muane ediyor alttan açıklığa bakıyor. Sonra nst ye gönderiyor. Benim hiç açıklığım ve sancım olmadığı için eve gönderdi ama. Bitane kadın vardı 5cm açıklığı vardı orda kıvranıyordu yatış vermişler ama oda boş değil biraz bekliceksiniz filan demişler. Ya evet yoğun bı hastane ama benimde sancım başlarsa o şekilde cekiceksem çok korkarım ya odada bile değilsin orda oturma yerinde çekti kadın.