esrashnn01 Nina07 ben pierre cardin aldım çok memnunum inanılmaz rahat canım emzirme sütyeni aldım sadece atlet almadım
zynpdrsn Trendyoldan modalady marka aldım 3 tanesi 350 TLydi yumuşak ve aynı e bebek teki gibi çok rahat