Selam kızlar 38+4 hamileyim ikinci gebeliğim bugün sezeryan için gün almaya gittim ama muayene eden doktor bebeğin baş bölgesinde küçüklük gördü emin misin 38 haftalık olduğuna dedi anlayamadım ben ikinci gebeliğim bu ama regl iken hamile kaldığım için tam tarihimi hesaplayamadım mı acaba diye düşündüm nst ye bağlandım hidrasyon verdiler bugün ama sonrasında doktor pazartesi günü için sezeryana gün verdi herhangi bir sıkıntı yok dedi sonrasındada anlayamadım acaba neden ilk etapta bebeğin başının küçük olduğunu gördü peki açıkçası çok kafam karıştı