aysguny bende çok fazla normal doğum hayali kurdum olmadı , ssvd hayali kurdum o da olmadı ama iyikide olmadı diyorum . Perşembe gecesi ani bi şekilde suyum geldi ,ilk kızım şubatta 6 yaşına girecek yıllar geçti sezaryenimin üstünden . Ve dün sabaha kadar sancı çektim , serum iğne vs tedavileri vardı bebeğe geçmesini bekledik o ara hep hayal kurdum dedim keşke normal doğursam şuracıkta . Derken ameliyat vakti geldi çattı götürdüler beni 9:15 gibi , doktorum ameliyata başladı ve bana dedi ki rahmin dokuların o kadar ince o kadar hassas ki bebek incecik bi zarın altında duruyodu , iyiki vaktini beklememiş ( 34+6 da doğdu ) bi daha gebe kalmanı bile önermem gebe kalma bi daha dedi dikkat et dedi … gerçekten herşeyin hayırlıs çok üstelememek lazım 🥲