Kızlar dün test yaptım pozitif. Yarın son adet günüm den hesaplayınca 5. Hafta oluyor. Şimdi ne yapmam lazım. Ben şöyle düşündüm acil yardım.
Haftaya ( 5+3 ken) sağlık ocağında test versem öbür hafta da doktor randevusu buldum yani 6+3 de bulmuş olacağım randevu günü sizce uygun mudur doktora gitmek için yoksa geç mi kalırım.