Merhabalar değerli Anneler❤️❤️,
Kısa bir süre içinde doğum yapacağım ve merak ettiğim bir konu var. Aranızda Kocaeli Atakent Cihan Hastanesi’nde sezaryen doğum yapan var mı?
Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Özellikle Ameliyat süreci, hastane koşulları ve sonrasındaki bakım nasıldı?
Şimdiden vakit ayırıp paylaşan herkese teşekkür ederim 🌸