sirin41 Arkadaşlar iki aydır erik şeftali aseriyorum valla dayanamıyorum artık hiç biterse bulamadım biyere tek vardı oda çok fahis Bi fiyatti ne zaman pazarlara çıkar bunlarr🙄🙄❤️
Nesrinkrdnz1 sirin41 istanbulda yaşıyorsunuz bebek manavında bulunur yada macro market internetten siparişi varsa
Edssm Gebelikte mevsimi olmayan şeyleri yemek dönüşü olmayan hatalara yol açabiliyor burada çok üzücü şeyler okuduk.. aylardır bekliyorum sırf mevsiminde yiyebilmek için. Abartmamak lazım bazen