biryazgecesiii Kafam çok karıştı. Lansinoh eller serbest olan pompayı mı almalıyım yoksa elektrikli mi? Bir de pompayı tekli mi almalıyım çiftli mi? Ne yapacağımı bilemedim. Fikriniz, bilginiz, deneyiminiz var mı kızlar?
edaabykl biryazgecesiii elektrikli ciftli kullandim ilk dogumumda bundada onu kullanacam memnunum ebebekten almıştık babyplus siseleri mamajoonun
beyzzsenturkkk biryazgecesiii kızımı doğurduğumda mastit olacaktım o gece esim eczaneden wee baby bulmuştu onu kullandım bi süre hala duruyor yine onu kullanacağım manueldi yeterde artar
Coolmum biryazgecesiii Lansinoh eller serbest aldım baya araştırdım mochinin şarjı çabuk bitiyormuş o yüzden onu almadım
biryazgecesiii edaabykl ya bazılarında sonradan sağım gücünün azaldığını yazmış herkes yorumlara. Ucuz da değiller yanlış bir seçin yapmak istemiyorum ama kasım indirimleri başlamışken de almak istiyorum siz öyle bir şey yaşadınız mı
Terlikpijama Gebe okulunda doğuma manuel getirin dediler o yüzden lansinoh eller serbest olanı aldım ben
edaabykl biryazgecesiii yok yasamadim ama 2 yıldır kullanmiyorum gecen denedim calisiyomu diye hala ayni sekkilde vakumlu ses çıkarıyor
gizarden Ben de yorum bekliyorum ya lansinoh ve mochi arasında kaldım. Sanırım valfini iki ayda bir değiştirmemiz gerek ondan çekim gücü azalıyor
Coolmum biryazgecesiii daha kullanmadım tekli aldım ama çevremde kullananan çok kişi var veya memnunlar
ESLEM16 biryazgecesiii kiwi markasının fiyat performans ürünü bir sut sağma makinesi var tavsiye ediyorum linkini veya gorselini ekliyebilirim. Hem sagim yapiyor, hem masaj yapıyor gram acıtmıyor harika bisey
Melikeakkc biryazgecesiii vallahi elektrikli kesin alır bir tane de eller serbest alırdım ki öyle yaptım. Çok acil sağmam gerekmiyorsa eller serbesti takıyorum mochi aldım çok memnunum sorun olduğunda iletişimleri çok güzel yardımcı oluyorlar. Ama acil hızlı sağacaksam elektrikle sağıyorum. Bebim bebek emmiyor sağdığım sütü içiyor o yüzden hızlı sağmam gerektiği için genelde elektrikli kullanıyorum. Mochi genelde göğsün dolduysa günde 1-2 kez kullanacaksan mantıklı ama uzun vade de çok kullanışlı olcağını düşünmüyorum bi elektrikli gibi olamaz
biryazgecesiii Melikeakkc ikisini de kullandığınız için biraz aradığım yorum oldu teşekkür ederim. Peki tekli mi almalıyım çiftli mi, çalışmıyorum evdeyim.
Melikeakkc biryazgecesiii ben aktif sağarak içirdiğim için keşke lansinohun çiftlisini alsaydım dedim ama tekli almış oldum o bana yetiyor 🙏🏼