Mineldeva0 Kızlar çok paniğim lütfen başından geçen anlayan varsa yorum yapabilir mi çok mu yüksek değerler tansiyonum en fazla 14 görüyordu çok şükür bugün düşük adalat kullanıyorum günde 2 kere
Deletedmom_297 Mineldeva0 protein kaçağı gözüküyor malesef tansiyonunuzda siz farketmeden 15 üstü olmuştur. İlaca başlarsınız geçmiş olsun
Queen3524 Mineldeva0 gebelik zehirlenmesinden 20. Haftadan sonra şüpheleniyorlar bende protein kaçağı + tansiyon ile gebelik zehirlenmesi geçirdim 25. Haftada tansiyonum yükseldi günde 6 ilaç ile ( adalat+ alfamet) 37. Haftaya kadar dayandım
Mineldeva0 Queen3524 çok geçmiş olsun bebişin sağlığı etkilendi mi gelişiminde veya birde sezaryan mu oldufnuz normal olmuyor diye duydum
Queen3524 Mineldeva0 tansiyonum doğumdada yüksekti 16ydı sanırım o yüzden 37+0 sezaryen aldılar normal denemediler hiç. Bebeğimin kilosu etkilendi 🥹 normalde 2-3 hafta önde gidiyordu kilosu. 33-34. Haftalarda kilo alımı tamamen durdu tansiyon onu besleyen damarlarıma zarar vermişti 3kg doğdu yinede