Eres26 Ben de yarın gideceğim en son 2 cm açıklığım vardı yarın tekrar bakacak doktor. Ama hiç düzenli bir sancım yok henüz pek ilerleme olmadı gibi. Yarın bide uyaracak bakalım hem bir an önce kavuşmak istiyorum hem de korkuyorum süreçten. Rabbim kolaylaştırsın doğumlarımızı🥲