Rabia06 Deletedmom56 alla alla kız ben almanyada yaşiyom burda hamileligin başından beri yapılıyo çatı muyanesi banada en son 37+4 haftalıkken baktıgında dedi bebek kafasını aşagıya basıtırmaya başlamiş ama açıklık yok dedi daha
Gnm Meltemegemenburak 38+0 da 3350kg 50cm boy ölçtü doktor😊 daha İnmemişti perşembe çatı kontrolü olacak 😊
Hlyela 38+4 hafta kilo 2500 maalesef gebelik şekerinden diyetteyim ve kilo almadı 9 ay boyunca şeker yükselmesi psikolojimi çok bozdu Cuma günü sezeryan olacam çok korkuyorum ve ölüm korkusu beni bitirdi
Gnm Hlyela Allah yardımcın olsun ayrıca kilo almamasına sıkma canını dışarda çabuk toparlar kendini. Gebelik şekerinde iri bebek olacak diye sıkıntı yapılır tam tersi Avantaj bile sayılır iyi düşün iyi olsun🙏
IzguVeAnnesi 3.300 olduk bizde 38+0 olduk ☺️ Başı aşağıda hanimefendinin ama inmedi daha hicbir belirtimiz yok vee boyumuz da 50 cm☺️