zeyyneepp Kızlar bugün ikili tarama yapıldı cinsiyet de gördü erkek dedi bu şekilde öğrenip hiç değişen varmi aranızda
gunes866_ zeyyneepp banada öyle dedi sadece bi kere farklı doktor kız dedi. Geçen hafta gittim gene erkek dediler
esrskr deletedmom43191 fetal dna yaptırdı diye düşündüm cinsiyet belli oldu diyince çünkü bende 12 haftaligim perinotoloji doktorum bakınca göremedi cinsiyeti belkide pozisyondandir
Havin49_ deletedmom43191 tam cnm sen kanda cinsiyet öğrenilmez demişsin ya ben fetal de öğrenilir dedim dediğim ikili test verilen kanda belli olmaz cinsiyet
insirahh zeyyneepp banada devlette erkek bebek bu dedi sonuç göstermeye gidince yine baktı kıza benziyo dedi daha çözemedik cinsiyeti 😁 erken tahmin detaylıda da olsa yanıltıyor bence
mlkmlkgerger zeyyneepp ikili testi devlette mi yaptırdınız acaba haftaya benim de randevum var acaba belli olur mu cinsiyet
zeyyneepp mlkmlkgerger evet devlette yaptırdım ultrasonla bebegi baya olcuyolar ya o sırada söyledi doktor
zeyyneepp LadyX hayırlısı olsun artık erkek olduğuna baya sevinmiştim 1 kizim var degisik olsun istiyordum umarim degismez
Merve_3300 zeyyneepp Biraz erken bence kordonu bile sanabilirler yani zaman geçsin kendini cinsiyete adama