Gecmis olsun kendinizi korkutmayin ameliyat olmaniz gerekiyorsa suan oluun hamile olup bu ameliyatı olan cok kisi var diye biliyorum bende gecen sene oldum bende de iltihaplanma vardi ve kanallari tikamisti cok agir surecler gecirdim ama yediklerinize dikkat ederseniz dogumdan sonra rahatlikla olabilirsiniz bu ameliyati kesinlikle yagli baharatli gidalardan karbonhidrattan uzak durmalisiniz ve cok su icmelisiniz benim kanallari tikadiginda atak gecirdigim icin ancak 3 ay sonra ameliyat edebiliyorlardi bu 3 aylik surecte gunde 5 litre su iciyordum bunun cok etkisi oldu ameliyata kadar olan sureci daha rahat gecirdim