avukatanne1 Son adet tarihi 23 Eylül. 27 ekimde 79.6 beta çıktı. 3 gün sonra yani bugün 179.8 çıktı. Kimyasal olabilir mi yada boş gebelik. Çok stresliyim
myangelson avukatanne1 yani 2 günde bir kan vermek daha iyi olur ama suanlik ortalama artış göstermiş gözüküyor 2 gün sonra aynı yerde tekrar kan verin kesin kimyasal mi değil mi söylemek için
avukatanne1 myangelson 2 günde bir %66 artış yeterli diyor çoğu kaynakta. Ama insan emin olamıyor ilk defa bu şekilde düşük çıkıyor. 2 doğum yaptım böyle değildi
myangelson avukatanne1 evet en az %60 artışa kadar normal sayıyor çoğu doktor sizde de var artış ama sınırda sayılır üçüncü bir kan vermek daha yol gösterici olabilir. 2 günde 1 aynı yerde vermek
avukatanne1 myangelson hep tatile denk geldi cumartesiye denk gelecek yine. Mecbur yarın vermem lazım
myangelson avukatanne1 geç döllenmede yavaş artış olmaz ki düşük öğrenilebilir sadece. Haftada uyuşma olmaz. Ama inşallah sağlıklı bir gebeliktir
Mom23H avukatanne1 merhabalar hiç canınızı sıkmayın lütfen benim de düzenli artışım olmamıştı hatta dış gebelik bile dediler şuan kızım 1,5 yaşında
melikeetrcnglr Mom23H merhaba 4+1 2463 4+3 2909 4+5 3571 5+1 3783 Böyle bir beta dış gebelik diyolar banada. Sizinde mi böyleydi
avukatanne1 Mom23H ya 2 tane çocuğum var ikisinde de böyle gerilmemiştim. Bir de tek taraflı ağrı da olunca dış gebelik mi diye düşünüyorum bende
Mom23H melikeetrcnglr merhaba Melike hanım çok net hatırlamıyorum beta değerlerimi ama tek dedikleri düzenli artmıyor dış gebelik olabilir şükür ki hemen başka doktora gittim o biraz daha beklememizi söyledi
melikeetrcnglr avukatanne1 kese var ama betanın artışı yavaş diye takip ediliyo . 1 kere güzel artış olsaydı bidaha bakmıcaktık
melikeetrcnglr avukatanne1 kese göründü ama betada olumsuzluk olduğu için hem rahimde hem dışta kese olmasından şüpheleniliyo. Betam durdu