Benim de iki yıldır olmuyor geçen ay benim başıma geldi kesin dedim bu yerleşme kanaması ama maalesef değildi gecesinde geldi kahverengi bir leke uyudum sıfır ağrı sıfır adet belirtisi ertesi gün akşamı âdetin başladı beklesin birkaç gün olmazsa yerleşme kanamasıdır. Bir de genelde adet olmadan bir hafta önce ya da birkaç gün önce bu lekenin geldiğini söylüyorlar ama tabii ki belli olmaz bilemeyiz