Senemmm999 ben 27 haftadayım bende pek hissetmiyorum çikolata yiyip yan yatıyorum dürtüyorum yok bazen kendi isterse tekme atıyor oğlum çok hareketliydi ne tarafta olduğunu hissederdim karnımın bi tarafı şişerdi kendini geri doğru iterdi mesela ama kızım öyle değil içimde bi korku var doktor detaylıda sorun yok dedi ama içim içimi yiyor günde 2 veya 3 kere tekme hissediyorum o kadar oda uzun süreli değil vurkaç gibi