Kızlar sakroiliak eklem romatizması teşhisi konuldu sol bacağımda da önceden iltihaplı eklem romatizması vardı bugün devletteki doktor tedavi olmazsan doğum şeklini etkiler normal doğum yapamazsın dedi cimzia diye bi iğne vermişlerdi bi kere yaptırdım bi daha yaptırmadım içim rahat değildi.
Bu şekilde gebeliğini geçiren doğum yapan var mı aranızda