Leyla_886 Kızlar merhaba reglime daha var yumurtlamadan itibaren tahmini 10 gün geçti bu test çoğu kişiye yalancı pozitif vermiş ben 2 gün önce yaptığımda yok gibiydi ama bütün koyılamış böyle olup bu testle gebelik öğrenen var mı ???
Nurtuba4160 Leyla_886 ben adet imin gecikmesinin 4. Günü freely test ile gebeliğimi öğrendim ama ikinci çizgi daha belirgindi bende
aysegulozak Leyla_886 canim 2 gun sonra tekrar dene degerin 5 6 da olblr eger 2 gun sonraki koyulasirsa hamilesindir
prensesinannesii1 Canım üzmek istemem ama Bende daha koyu kırmızıydı ama maalesef çok yalancı pozitif veriyor bu test
busraomerrt busraomerrt benim de bat 1 Kasım. Artimed yaptım pozitif çıktı, miratech yaptım negatif çıktı. Adetimi bekliyorum artık
busraomerrt Leyla_886 evet burda hep öyle diyorlar ben hiç denemedim o markayı bilmiyorum. Senin bat ne zaman