anneler selam nasipse doğumuma 3 ay kadar bi zaman var. 1 besigimiz bir de sabit duran karyola tarzi bi yatagimiz var. biz bunlarin icine ne koyacagiz bebegi neyin ustunde yatiracagiz? kaynanamlar yün dösek yapacagız diyorlar yün saglikli olur diyorlar kararsız kaldım. yoksa hazir bebek yatagi mi alalim nevresim takımı da almadim henüz. siz neler yaptiniz tecrübeli anneler besiklere yatak olarak ne kullandınız fikirlerinize ihtiyacim var