Esma006 4 bitti 5 ay oldu saçım bu ay dökülmeye başladı aşırı derece de doğum da çok güzeldi saçlarım hamileyken fln yaşayan varmı ne kullandınız
LadyX Esma006 ben de henüz yok ama bekleyeyim ben de burada 🤭 ben eskiden CEEL marka biberiye yağı ve suyu kullanıyordum. Onun faydasını görmüştüm. Ama saçı beyazlatıyor diyorlar.
LadyX Esma006 canım bir de vitaminlerine baktır emzirirken vitamin eksikliğinden filan da saç dökülebilir
kurkmantosuzmadonna Esma006 valla canım benim de şu an aşırı dökülüyor. Ben bir ara hakiki zeytinyağında sarımsak bekletip sonra onu her duş öncesi saç diplerime sürüp bir saat beklettikten sonra yıkıyordum baya faydasını görmüştüm ama şimdi fırsatım olmuyor bunu yapmaya
unkurabiyesi Bende 14haftalik hamileyim saçım çok dökülüyor doktorum decavit başladı umarım işe yarar bende önerileri bekleyim burda
Esma006 unkurabiyesi decavit bende geblikte kullandım 10.haftadan sonra çok güzel saclarim vardı sırma gibi doğumdan sonra dolaşık mi olmadı avuç avuç dökülüyor
unkurabiyesi Esma006 yine decavit kullanın doktorunuza söyleyin belki emziren annelere de yazar danışın isterseniz
LadyX Esma006 benim hamileliğimde saçım çok gürleşmişti ben onu kullandığım multivitaminlere bağlıyorum mesela 🤭
LadyX Esma006 yine de kan değerlerine baktır kuzum çünkü bazı vitaminlerin eksikliğinde de saç dökülüyor. Takviye kullanman gerekebilir
kurkmantosuzmadonna Esma006 ezdim canım hatta bıçak değmesin direkt esip koyup deniliyordu öyle yapmıştım. Birkaç gün karanlık bir yerde kavanozda bekletip haftada iki güne uyguluyordum tabi buram buram sarımsak kokuyordum yıkayana kadar. Şu an bebeğim fırsat vermiyor az büyüsün yine yapacağım inşallah
kurkmantosuzmadonna LadyX canım yükselen östrojen hormonundan dolayı dökülme olmuyormuş. Ben kendimi bildim bileli saçım dökülür hem de aşırı. Hamilikte dökülmeyince o kadar mutlu olmuştum ki ne muhteşem bir şeymiş saçının dökülmemesi. Tabi doğumdan sonra yine başladı dökülmelerim. 🥲
civcivlerveannesi Hamileliğimde vitaminleri eksiksiz kullandım. Normalde saçım çok dökülürdü ama hamileliğimde vitaminlerin yerine konmasından sanırım aksine hiç dökülmedi. Vitaminler çok önemliymiş bi kez daha anladım.