Merhaba! Daha önceki postlarımı okuyanlar bilir. Bugün devlet hastanesine gittim 6+3 haftalık hamileyim. Karından bakınca keseyi göremiyor doktorlar ama vajinalle görüyor. Bu normal mi? Normalde karından gözükmesi gerekmiyor mu? Daha önceden 3 tane kaybım var, o yüzden korkuyorum