Ben hacamat yaptirdim rahme giden damarlar acilsin diye ayak bileklerimede attik bayan sonraki ay kasiklarima en sonda suluk yapariz demisti ama esim bir anda tup bebgi kabul etti ocakta hacamat oldu subatta bir adet gordum ve cok sukur 6 senenin sonunda ilk tup bebek denemesinde cok kaliteli olmamasina ragmen bebegim tuttu kesin hamile kalan varmi bilmemm aama kadin var demisti bana denemekten zarar gelmez enazindan vucundun temizlenir belime attigi kupalar sayesinde bel agrim kaybolmustu resmen sifa niyetine git bi dene bence sunnet hem