suzannerisir canım artış güzel sonrasına bakmA bir kere artış olduysa tamam sürekli betayı takip etme yani artışında sıkıntı yok yavaş ilerlemiyor benimki de böyleydi ama ben bir kere tek yaptım 280 den 500 e çıktı sonra bıraktım yani doktorum yeter kan verme Betaya bakma dedi haftaya git zaten inşallahhh kalp atışını falan duyarsın şu anda küçük diye dört haftalıktır ya da beş Ben de ilk gittiğimde küçük dedi kesti sonra haftaya geldi diğer hafta gittim kesildi bebeği de gördüm sonra kalp atışını duydum yani betTan’ın az artmasıyla filan kafanı Bulama