arkadaşlar korunma şeklimiz bu sadece döngümün 45 . günü bugün normalde temmuzdan beri gecikmelerim oluyor 43 oldu en fazla döngüm regl oluyordum emzirmeden kaynaklı denildi kist yok denildi bu kez 45 i buldu emzirmeyi de kestim ilk defa belirti bi oluyor bi olmuyor rüyamda da test yapmıştım pozitif çıkmıştı