Merhaba dis gebelikten dolayi tek tupum yok alindi
Simdide 4 kimyasal 1 dis gebelik yasadim rahim filmine gore doger tupum acik ama ucunda genişleme varmış doktor o tupude alip tup bebek onerdi boyle bi sorunla karsilasan oldumu yardimlarinizi bekliyorim