Canım merhaba senin kararın ama alsan daha iyi olur gibi emzirip sağdıktan sonra hem gögüsün rahatlar ve mastit olmazsın ilk başta brnde gerek görmedim ama bazen olmadık şeyler çıkabiliyor benim bebeğim ilk dogdugunda 1 hafta yoğun bakımda kaldı saat başı süt sağıp götürüyordum çıktıktan sonra da biberona alıştığı için meme reddi oldu umarım başınıza gelmez ama genede almakta fayda var ben çok zorlanmıştım gece vakti nerden alabilirim pompayı diye akla karayı seçtim