medelas1 merhaba ben kiwinin almıştım uygun fiyatlı düşünebilirsin. İlk günler bebeğim uyuyordu sürekli memeyi kavramuyordu süt kaşıkla vermek için sağım yapmıştım. Şimdi de benim sütüm hızlı geliyor o yüzden çabuk doyup bırakıyor arka sütü alamıyor ön sütün besleyiciliği azmış ben de o yüzden biraz sağıp ön sütü boşaltıp öyle memeden veriyorum. Sütün az olur kullanırsın çok olur kullanırsın bir yere gitmen gerekir kullanırsın vs vs bence gerekli bi şey