Kızlar daha yeni bir doğum yaptım 6. Ayına girecek oğluşum var ve yeni hamile olduğumu öğrendim hemde korunuyorduk tek seferlikten bir şey olmaz dediğim gün hamile kalmışım yumurtlama dönemimde değildi psikolojik olarak çöküntüdeyim çok stresliyim ilki sezaryendı aralarında 14 ay olcak ikinci sezaryan için çok mu erken Allah aşkına akıl verin ya doktora daha gitmedim elim ayağım zangır zangır titriyor