Mrvmrv78 İnanılmaz ikilemdeyim bu konuda. Yaşadığım şehirde şehir hastanesine kontrole gidiyordum, bir de perinatolog takipliydim riskli gebelik değildi ama tercihen öyle yapmıştım. Sonrasında şehir hastanesinde tek kişilik odalar olmaması üzerine bir özel hastaneye görüşmeye gittim ama şehir hastanesi bana daha düzgün geldi özel hastaneden. 45 bin tl istiyorlar ücret olarak da. Eşim de doktor o yüzden şehir hastanesinin imkanları daha iyi diye düşünüyor yenidoğan yoğun bakım vs açısından. Ama ben eşimi yanımda istiyorum. Maalesef kadın refakatçi istiyorlar. Çok büyük kararsızlık var hala ama ikisi de 4 Kasım da almayı düşünüyor 😅 Siz nasıl planladınız? Özelde mi olacak?