Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim yaklaşık 28 haftalıktan beri bu bahsedeceğim ağrıyı yaşıyorum.
İlk hamileliğimde asla bu ağrıyı yaşamamıştım.
İki bacağımızın arasındaki kemik olan kısım varya ayağa kalkınca pantolon veya iç çamaşırı giyerken çok ağrıyordu.
Bu iki gündür ağrısı dehşet olmaya başladı ve genital bölgenin üst kısmındaki kemik ağrısı aşırı şekilde ağrıyor.
Doktor normal diyor ama çevremde yaşayan kimse yok bu ağrıyı daha önce acaba başına gelen var mı ..?