tanemm19 Arkadaşlar dış gebelik veya kimyasal gebelik yaşarken yani beta hcg düşmeye başladığında evde kaset test yaptınız mı hiç t çizgisinin beta düştükçe silikleşmesi gerekir değil mi ?
tanemm19 [silindi] anladım olabilir o zaman canım yani en son 28 ekimde 672ydi az önce test yaptım kopkoyu çıktı
Dinolisoo tanemm19 betan zaten yüksek şuan. Testtede silik çıkması için 25 altına inmesi lazım. Yavaş yavaş iniyorsa koyu çıkması gayet normal zaten