Ftmn123- Day’s doctor erken gebelik testi yapmıştım 26 Ekim’de ilk 15 dakikada silik çizgi çıkmıştı adet tarihimde 8 Kasımda nezaman erken gebelik testi yapabilirimki ?Kızlar yardımcı olun bana? Bu Cumartesi veya Pazar günü test alabilirim nezaman yapayım?
busraggyy Days doctordan farklı bir marka alın bence birde ya adetinize 1 2 gün kala ya da gecikmede yapmak en iyisi inşallah hayırlı haberlerinizi duyarız 💕
Ftmn123- busraggyy Tamam en iyisi senin dediğin gibi bencede bu seferde awoks alırım belki ya da ne varsa onu alacağım.
Sss1947 Ftmn123- ben olsam yapardım çok heyecanlı bir yapım var benimde bat 10 bende çarşamba yapmayı düşünüyorum
busraggyy Sss1947 valla bende öyleyim ama ben adetten 3 4 gün önce yaptığımda negatif görmüştüm hatta gecikmeyle yaptım başta silik çizgi bile çıkmadı sonradan çizgi çıktı ciddiye almadım ama gebeymişim 💕
Sss1947 busraggyy yaaa 🌸🌸 benim ilk gebeliğim plansızdı gecikmenin 4. Günü farketmiştim . O devam etmedi ama şimdide o duyguyu bir kere alınca sürekli test yapmak istiyorum hiç gecikme bekleyemiyorum malesef yaaaaa
busraggyy Sss1947 ay inşallah hayırlı haberlerinizi alırııız sizindeee en kısa zamanda 💕bende sürekli test yapan birisiydim ama dedim bu ay biraz tut kendini yine tutamadım ama 😂
Sss1947 busraggyy hahaha bende öyle bakalım şimdi bi eşimin memleketine gidicez orada test yapamam her dakika gecikmeyi beklicemmmm sanırım 🤣🌸