Merhaba arkadaşlar rahatsız ediyorum kusura bakmayın lütfen 🙏
İkinci gebeliğim oğlum 13 yaşına girecek şimdi tekrar hamileyim 18+4 henüz hareketleri hissetmiyorum ikinci gebelikte erken hissedilir diyorlar araya çok zaman girdiği için olabilir mi acaba çünkü hastanede herşey normal gidiyor sadece 2 gün geriden geliyoruz dedi doktorum ama oda normal dedi