Zcvkk Kızlar SGK yı arayıp ya da gidip bilgi alan var mı? İlla 32. Haftada çıkmamız mı gerekiyor? Daha sonra çıksak doğum ücreti alamıyor muyuz? Detaylı bilgisi olan aydınlatabilir mi🥰
Asyaalin Zcvkk çıkmasanız bile 32. Haftada raporu kesin başlatmanız gerekiyor çalışabilir raporu olarak
Zcvkk busrasya2334 çünkü bu konu hakkında ya 32 ya da 37. Haftada çıkmak zorundasın şeklinde duyumlar aldım. Arada bir haftada doğum yaparsan iptal olur doğum ücreti şeklinde. Teşekkür ederim bilgileriniz için🌸
Zcvkk Asyaalin takipli olduğum dr yazacak değil mi nu raporu. Daha sonra iş yerine veriyoruz. Farklı bir şey yapmamıza gerek var mı ?
busrasya2334 Zcvkk canım her kafadan bir ses çıkar yönetmelik belli 32 de doğum izni hakkın başlar 37 de biter ister o sürede çalışabilir alırsın ister 35 de çıkarsın her koşulda 16 haftalık rapor ücretini alırsın zaten sgk yatırıyor işverenle de alakalı değil
asey232_ Zcvkk hayir you otle bisey canim Ben 32 haftada cikmistim 34de dogum yapmistim 2022 yilinda ama parayida tam aldim yanii raporunuda ever doktorun yaziyo
Asyaalin Zcvkk evet doktorunuz yazıcak işyerine verirsiniz sonra istediğiniz zaman çalışamaza çevirirsiniz