ru_a6 az önce diyetısyenle görüştüm hanı göğüslerim şişti ödemden kilo artışım olmuş olabilir mi diye bu haftalarda göğüs şişmesi beklenmez dedi de ben de endişelendim baya baya şişti ve hassas yani belki o gebelik gecırmediyse kitabi bilgilerde yanıldı