nilosko_ ben sanırsam kafayı felan yedim herhalde 🫠 öncesinde de çok normal değildim ama hamilelik beni iyice etkiledi .. sizin değerleriniz de çok güzel çıkmış bence hep iyi şeyler düşünün her şey yolunda, normal gebelik belirtilerini bi aksilik gibi algılıyoruz maalesef , bu kaygılar daha çok artıcak anne olunca bebek büyüdükçe katlanıcak sanırım