hsrtdgl Merhaba ikinci gebeliğim 24+5 günlük hamileyim ama karnım henüz çok belli değil. Öğretmenim okulda meslektaşlarım çevremdeki insanlar hiç belli değil 6 aylık olduğu diyorlar. 48 kilo ile hamile kaldım şu an 54 kiloyum. Normla mi acaba?
zehrakrdg hsrtdgl ilk hamileliğim aynı şeyleri bana da söylüyorlar 23.haftalık şimdi 46 kiloyla hamile kaldım şuan 53 üm ama günlük kıyafetlerimde hiç belli olmuyor. İlkler böyle oluyormuş genelde. Karın kasları henüz sıkı olduğu için:))
Kubra12355 hsrtdgl zayıfta hamile kalmışsınız ondandır belki birazda benimde hiç çıkmadı 25ten sonra bir anda çıktı ki benim boyuma göre az kilom var 🤣
1aleynax Çok zayıf hamile kalmışsın bacım normal ama mesela 70 kiloyken hamile kalsan baya belli olurdu önceki kilonla birleşip ama sen zayıfmışsın çok normal millet boş konuşmasın
hsrtdgl 1aleynax Özellikle ikinci olunca bir tuhaf bakıyorlar da o yüzden sormak istedim teşekkür ederim
Admsarzu Zayıfsınız ondan olabilir birde iç karın geniş ise ondan da olabiliyor son zamanlarınızda çıkar biraz bebeğin sağlığı iyiyse boşver takılma böyle şeylere :)
Papatya05_ hsrtdgl kiloyla hiç alakası yok canım iç karnın büyüktür 28 de çıkar benimde hemen çıkıyor baya 6 aylık gibi iç karnım küçük bence başka açıklama yok 😂😂😂😂😂😂
Sss1947 İç karnını büyüktür öğretmen hanımmm 🌸 böylesi daha iyi daha rahat hareket edersinizzz ☑️ zamanla sıgmıcak çıkacak zaten 🤣
Helink hsrtdgl hiç alakası yok 30+4 üm 70 kg ya yakın hamile kaldım 3. Hamileliğim 1 düşük 74.5 kg suan 170 boyum millet nerene kilo alıyorsun hamile gibi değilsin diyor çevrendekiler gittikçe zayıflıyorsun elin yüzünde mi sişmiyor diyor çünkü iç karnım geniş zayıf hamile kalmakla ilgili bi durum değil
sevdaozz hsrtdgl bazen iç rahim daha geniş olabiliyor bu da göbeğin daha az olmasına sebebiyettir. Doktor kontrolünüzde de sorun yoksa gayet normal bir durum🌸
Bnenebiy53 hsrtdgl bebeğin kilosu için ne diyolar bende sen gibi zayıf hamile kaldım kilom hala az mesela
hsrtdgl Bnenebiy53 en son 22+3 te gitmiştim detaylı ultrason için 450 gr dediler bir hafta geri dedi doktor karın çevresi için o kadar
susamtanesiannesi hsrtdgl ben doğuma otobüsle gittim bana yoplda yer vermemişlerdi anlamadılar hamile olduğumu 38 haftalıktım 😂 3.200 kilo doğdu kızım gayet iyiydi
Bdks98_ hsrtdgl zayıf hamile kalmışsınız önemli olan bebeğin kilosu sağlığı yerinde mi dışarıdan belli olması en önemsiz şey :)
aboutbehis hsrtdgl Eger doktorunuz aksini demiyorsa tabiki normal🥹 31 haftaligim 4 kg aldim sadece, hersey cok sukur normal gidiyor cokta belli degil gobegim haftasina gore. ☺️