Kızlar ben şuan 21 haftalık gebeyim ve eşim iki haftadır kaşınıyormuş ama sadece belirli bir bölge kaşındığı için alerji zannetmiş. 2 gün önce bende de kaşıntı başladı ve bazı yerlerde su kabarcığı gibi şeyler çıktı bugün sağlık ocağına gittim ve uyuz olduğunu söyledi bana hamilelere uygun bir losyon yazdı ismi kwellada. Kendi kadın doğum doktoruma danışmalı mıyım yoksa kullanmalı mıyım aranızda hamileyken uyuz kapan oldu mu lütfen bilen birileri cevaplasın 🤧