Rumuzsuz 11 haftalık tam bugün. Var mı öngörünüz? Sizce ne ola ki 🥰 meraktan çatlıcam. Bu arada bebeğim tüp bebek. Bu yolda emek veren herkese Allah sağlıkla evlat nasip etsin 💕
edaabykl Rumuzsuz Çıkıntı cok yukarıda olmadığı icin yapay zeka kiz diyor ama bende kiza benzettim hayırlısı 🌸🫢
Rumuzsuz penbe_karisi hisler bizde de erkek ama yapay zeka kız dedi. Birde burda kamu oyu yoklaması yapalım bakalım 😂 teşekkürler 🫶🏻