eylusko penbe_karisi bugün gittim doktora 19+4 20 haftalık görünüyor usg de . 340 gram dedi normal mi acaba . Kiloya takılma diyip duruyor😅 önemli olan haftasiyla uyumlu olmasıymis
Dry94_ penbe_karisi 20+6 da 406 gram dı normaldir herhalde 😂 şimdi 22+2 olduk tekmeler kuvvetlendi hayırlısı ile kucağımıza alsak 😍
Selim_Alparslan penbe_karisi Aşko son hafta daha hızlı kilo aliyor. Doktor bana iri doğar dikkat et dedi ben son hafta diyet yapmıştım. Yani 33 haftadan sonra baya hizli büyüyorlar
Mummybaby penbe_karisi ben 27 hafta oldum hala kaç kilo bilmiyorum sadece ölçünlerini yapıyor suyuna bakıyor halimi hatrımı soruyor o kadar 😂