Ecem0707 merhabalar ben iki defa aşılama ve iki defa tüp bebek yaptırmış biriyim lütfen transferin ilk üç günü çok dikkat edin hiç kalkmayın sadece beş 10 dakika evde yürüyüş yapın sonrasında ise ani hareket hızlı eğilip kalkma ya da herhangi bir şey yapmayın bir de belirti aramayın ben ilk transferimde bir çok belirti yaşadım ama negatif oldu ikinci transferimde hiç belirti yaşamadım çok şükür sonsuz şükürler olsun Rabbime pozitif oldu sadece dua edin Rabbim en güzelini en güzel zamanda verecegine inanın🙏🏻🙏🏻🙏🏻