Aaaa9698 Hzlkya riskli gebelik olduğum için perinatoloji kontrolünde ilerliyoruz oda bana 28 haftadan sonra yaptırabilirsin demişti ama bitane dinlediğim doktorda 32 haftada 1 doz yaptırın diyordu çünkü en iyi o zaman bebeğe geçiyormuş ama yinede siz bilirsiniz
Srfblt Seymatrkay evet ben serklaj olmadan önceki muayenede %100 garanti değil dikişe rağmen suyunda gelebilir bebek gelmek isterse demişti doktorum. Başınız sağ olsun 🙏🏻
Hzlkya Aaaa9698 bende öyle yapmayı düşünüyorum zaten tetenoz olmuşum daha önce karmayida 30. Haftalarda olabiliyorsam o zamanı tercih ederim çünkü benimkide riskli gebelik
salihaaras Enfeksiyon kaptığınızı nasıl anlıyorsunuz ? Bende iç çamasırıma beyaz kremsı iç çamaşırıma iz birakan hafıf sulu bı akıntı var 10 gun önce serklaj oldum yanma kasıntı koku yok ama bilemedim ne yapmam lazım
gunelozturkq olmazmiolabilir333 kesinlikle dikkat edin enf dan koruyun bol su için şuan enf var antibiyotik falan içiyorum çok zor gunler yaşiyorum inşallah her kes kolay bir şekilde kucağina alır yavrusunu
olmazmiolabilir333 gunelozturkq yaaa Allah yardımcın olsun canım her şeyi kolaylaştırsın inşallah acil şifalar diliyorum 🤲🤲
0925 olmazmiolabilir333 sürekli uzar kısalır dinlenmek bol su tüketmek gerek ağır iş eğilmek kısaltır bilginiz olsun inşallah sağlıkla ilerleyin