NNSKA Kızlar o kadar enerjim yok ki sürekli kasılmalar var sancıların var bebeğin yerin çok daraldı artık çıkmak istiyor biliyorum 30. haftadan beri gelmek istiyor zaten zordur duruyoruz çok yorgunum halsizim hareket edemiyorum böyle olanınız var mı nasıl başa çıkıyosunuz bu gibi durumlarda
gecegunesim NNSKA 35 e girdim benimde çatı agrılarım var . Hiç halim yok yürümekte zorlanıyorum .midem sürekli agzımda . Bu hafta yordu beniii. Bi hafta daha dayanıp izne ayrılmak istiyorum
Nihan87 35+5 benim de, gerçekten ben de aynıyım, halsizim, uykusuzum, ayakta durmakta zorlanıyorum. Bir iki hafta daha geçsin de hemen doğsun istiyorum artık..
NNSKA Nihan87 bende öyleyim vallahi nefes alamıyorum birde zaten riskli gebelik yaşıyorum 30 dan beri onun da stresi var bebeği takip etmek zorundayım sürekli çok enerjim bitti yani Allahım genişlik versin hepimize
limonlucheesecakee 36+2deyz aynı durumdayım gece sürekli uyanmalar mide yanmaları baş ağrıları ağırlık hiç birşey yapmak istemiyorum ne ararsanız var 🙂